Bilboko Ingeniaritza Eskolako 2021/22 diploma banaketa

by | Mar 22, 2023 | Berriak

Atzo, 2023ko Martxoaren 21ean, 18: 00etan, Bilboko Euskalduna Jauregian, Bilboko Ingeniaritza Eskolako tituludunei diplomak banatu zitzaizkien 2021/22 ikasturtean. Bilboko Ingeniaritza Eskolako zuzendari Charles Pintok bertan bildutako ikasle, senide, erakunde eta irakasleei harrera egin zien hitzaldi batekin, non ikasle tituludunak ingeniaritzako ezagutzak eta gaitasunak gizartearen zerbitzura jartzera animatu zituen.

Ondoren, arratsaldeko unerik zirraragarrienari ekin zitzaion diplomak emanez. Lehenik eta behin, sustapeneko 1. zenbakiari, Ingeniaritza Eskola Fundazioaren eskutik dagokien saria jaso zutenei. Zorionak berriro ikasle hauei bikaintasuna lortzeagatik.

Ondoren, gaur egun Bilboko Ingeniaritza Eskolan ematen diren 15 master banatu zitzaizkien tituludunei, baita 12 graduko tituludunei ere, eta bertan zeuden senide eta irakasle guztien txalo eta zorionak jaso zituzten. Gure zorionak, baita ere, ingeniari hauei guztiei, eta gure desiorik onenak beren ibilbide profesionalean.

Hitzaldi hauekin jarraitu zen ekitaldia: Iñigo Ugedok, Bilboko Ingeniaritza Eskolako Ikasleen Kontseiluko egungo presidenteak, oso txalotuta ikasle artean, Amaia Esquisabelek, Eusko Jaurlaritzako Ikerketa zuzendariak, Amaia Arregik, Bilboko Udaleko lehen alkateordeak, eta, azkenik, Eva Ferreirak, Euskal Herriko Unibertsitateko errektoreak, itxiera-hitzaldia eman zuen, unibertsitate publikoari eta Bilboko Ingeniaritza Eskolako ingeniarien gaitasunari balioa emanez.

Bizkaiko Ingeniarien Abesbatzak eman zion amaiera ekitaldiari, eta aurkezlearen umore bereziarekin eta lau piezaren interpretazioarekin gozatu zuten bertaratuek. Horietako azkena Gaudeamus Igitur unibertsitate-ereserkia izan zen.