FUNDAZIOA

Aurkezpena, Misioa eta Historia

Ongi etorri Bilboko Ingeniarien Eskola Fundazioaren webgunera. Fundazioaren helburu nagusia Eskola bikaintasuna lortzen laguntzea da, bai irakaskuntza-lanetan, bai bertan garatzen diren ikerketa-lanetan, haien lana eta bertatik igaro diren ikasle guztiena zabaltzea, eta Eskolaren eta bere ikasleen eta inguratzen duen enpresa-sarearen arteko lotura izatea.
Bilboko Ingeniarien Eskola Fundazioa 1997ko otsailaren 19an sortu zen, Bilboko Ingeniarien Goi Eskola sortu zeneko lehen mendeurrena ospatzeko.

Eskolari estuki lotuta, Bizkaiaren oparotasun eta prestigioaz arduratzen den ikerketa eta prestakuntza teknologikoko lanaren protagonista eta lekuko, Fundazioa Eskolako gobernu-organoei aholkularitza emateko sortu zen, ingeniaritzaren irakaskuntza eta ikasleen prestakuntza hobetzeko, irakasle eta doktoregaien ikerketa-lanak garatzeko eta Euskal Autonomia Erkidegoko enpresen teknologia- eta industria-arloan berrikuntza sustatzeko.

Bilboko Ingeniarien Eskola Fundazioak bere eginkizuna betetzen du: aholkularitza-lanak egitea, enpresa-hitzaldiak eta -mintegiak antolatzea, enplegu-jardunaldiak antolatzea Eskolarekin lankidetzan, betiere Bilboko Ingeniaritza Eskolako irakaskuntza eta ikerketa hobetzeko eta sustatzeko, ikasleen artean talentua inspiratu eta sustatzeko, eta enpresara hurbiltzea lan-munduan errazago sar daitezen.

Gure beste eginkizunetako bat Eskolako ikasleen, bertan graduatutako ingeniarien, irakasleen, harremana duten enpresa ugarien edo ingeniaritza zabaltzen eta prestigioa lortzen lagundu duen edo horretan nabarmendu den pertsona edo erakunde guztiaren merituak bultzatzea eta aitortzea da.

Bilboko Ingeniarien Eskola Fundazioa irabazi-asmorik gabeko erakundea da, Euskal Herriko Unibertsitatearekin (UPV/EHU) estatutu-loturarik ez duena, eta bere jarduera % 100ean finantzatzen da enpresa bazkideen eta bazkide partikularren kuotei esker, eta bere ondarea interes orokorreko lanetan eta ingeniaritza sustatzen du oso-osorik.