Bilboko Ingeniaritza Eskola Fundazioak lehen Rural Kutxa sariak banatu ditu ekintzailetzaren arloko lan onenei dagokienez

by | Feb 11, 2024 | Berriak

Joan den otsailaren 8an ospatu zen Bilboko Ingeniaritza Eskolan ekintzailetzaren arloko ikasketen amaierako lan onenen lehen Landa Kutxa Sariak emateko ekitaldia, Ingeniaritza Eskola Fundazioak antolatuta, banketxearen babesarekin. Sarien bidez, Eskolako ikasleek produktu merkaturagarri berri bat garatzen, industria-ingurunera transferi daitekeen teknologia sortzen edo enpresa berri bat sor dezakeen enpresa-proiektu bat sortzen egindako lana saritu nahi da. 1.000 €eta 500 €emango zaizkie kategoria bakoitzeko onenari eta bigarren onenari.

Saritutako ikasleek beren lanaren ekarpen nagusien aurkezpena egin zuten, eta, ondoren, epaimahaiak hainbat galderari erantzun behar izan zien. Gonzalo Soto Rural Kutxako ekintzaileen saileko arduradunak, Francisco Javier Campa Bilboko Ingeniaritza Eskola Fundazioko zuzendariak eta Charles Pinto Bilboko Ingeniaritza Eskolako zuzendariak osatu zuten epaimahaia.

“Gradu Amaierako Lana” kategorian Ángela Alonso eta Mikel Santos saritu zituzten lehenengo eta bigarren tokian, ospitaleko taka-taka baten diseinuan eta muskulazio-makinen hobekuntzan egindako lanengatik, hurrenez hurren. “Master Amaierako Lana” kategorian Julen Ferro eta Lorea Armendariz saritu zituzten ordena horretan, etxeetan eta industrian energia-kontsumoa optimizatzeko eta hidrogeno berdearekiko erresistenteak diren aleazioak garatzeko adimen artifiziala erabiltzeagatik. Azken finean, osasuna, adimen artifiziala eta hidrogenoa, ingeniaritzaren munduan gaurkotasun osoa duten hiru eremu.

Mikel Santosek Rural Kutxako Gonzalo Sotoren eskutik jaso du saria.

Rural Kutxako Iratxe Sainzen eskutik jaso du saria Angela Alonsok.

Lorea Armendarizek telekonferentziaz joan behar izan zuen atzerrian lanean ari zelako, eta horregatik jaso zuen saria bere etxekoandreak, Gonzalo Sotoren eskutik.

Julen Ferrok Rural Kutxako Iratxe Sainzen eskutik jaso du saria.